- Wybrane kierunki optymalizacji edukacji muzycznej w klasach początkowych szkoły podstawowej w opiniach studentów
Details zum Objekt: Wybrane kierunki optymalizacji edukacji muzycznej w klasach początkowych szkoły podstawowej w opiniach studentów
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:296898
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-12-11
- Zuletzt geändert am: 2017-12-11
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 81
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Wybrane współczesne koncepcje zarządzania zmianami organizacyjnymi w perspektywie społecznej
Ersteller:Grzesiuk, Kalina
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Lisiecka, Krystyna. Red.
Migration Dynamics Due to Climate Change: Climate Refugees
Ersteller:Krysiak, Zuzanna
Datum:2024
Typ:czasopismo
Idea przemiany w kulturze, literaturze, języku i edukacji. 1
Datum:2007
Typ:książka
Beitragende:Fast, Piotr [red.]; Janikowski, Przemysław [red.]
Konceptualizacja e-kultury zarządzanie kulturą organizacji w warunkach ryzyka
Ersteller:Bulińska-Stangrecka, Helena
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Woźniak-Sobczak, Barbara. Red.
Przemiany społeczno-demograficzne na śląsku w latach 2002-2011 oraz ich implikacje prognostyczne
Ersteller:Zagórska, Agata
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kotlorz, Dorota. Red.
Bericht über meine schulpraktischen Erfahrungen
Ersteller:Spyra Thomas
Datum:1937
Typ:rękopis
Specyfika przeprowadzania zmian w organizacjach oziębłych oraz organizacjach przychylnych
Ersteller:Lenik, Piotr
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Lisiecka, Krystyna. Red.
Improwizacja muzyczna, wyobraźnia słuchowa i elementy synestezyjne w aktualizacji potencjalności twórczej ucznia i jego kompetencji emocjonalnych
Ersteller:Dzwonowska, Grażyna
Datum:2023
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Krasoń, Katarzyna. Promotor