- Teoretyczne podstawy pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w nauce
Details zum Objekt: Teoretyczne podstawy pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w nauce
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:296859
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-12-11
- Zuletzt geändert am: 2017-12-11
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 571
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Bytomska Biblioteka Pedagogiczna. Informator. Zeszyt 1
Ersteller:Zwierzyńska, Bożena. Red.
Datum:2008
Typ:czasopismo
Beitragende:Góral, Anita; Ambroży Joanna; Szalich, Dorota; Podolak, Wioleta
Diagnoza i terapia pedagogiczna w przestrzeni edukacyjnej
Datum:2014
Typ:książka
Beitragende:Skibska, Joanna. Red.; Wojciechowska, Justyna. Red.
Profilaktyka, diagnoza i terapia w teorii i praktyce edukacyjnej
Datum:2014
Typ:książka
Beitragende:Szuścik, Urszula. Red.; Skibska, Joanna. Red.; Kochanowska, Ewa. Red.
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej
Datum:2015
Typ:książka
Beitragende:Skibska, Joanna. Red.; Wojciechowska, Justyna. Red.
Uczeń w teorii i praktyce pedagogicznej - dylematy współczesnej edukacji
Datum:2013
Typ:książka
Beitragende:Skibska, Joanna. Red.; Kochanowska, Ewa. Red.
Dziecko z dysleksją w szkole
Ersteller:Kowalska, Gabriela
Datum:2021
Typ:artykuł
Beitragende:Łukasiewicz, Iwona
Przyczyny trudności w nauce uczniów edukacji wczesnoszkolnej
Ersteller:Matusek, Beata
Datum:2014
Typ:artykuł
Z teorii i praktyki pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym w szkole podstawowej
Ersteller:Matusek, Beata
Datum:2015
Typ:artykuł