- The importance of autonomous self-development of adult learners in the theory of transformative learning by J. Mezirow
Details zum Objekt: The importance of autonomous self-development of adult learners in the theory of transformative learning by J. Mezirow
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:228774
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-08-01
- Zuletzt geändert am: 2017-12-02
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 149
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Erasmus+ - nowa szansa dla kreatywnych bibliotekarzy
Ersteller:Marciniak, Aleksandra; Wawrzyniak-Chrzanowska, Beata
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Poczucie samotności aktywnych edukacyjnie kobiet w kontekście doświadczenia pandemii COVID-19
Ersteller:Ciechanowska, Dorota
Datum:2022
Typ:artykuł
Beitragende:Kozerska, Agnieszka
Student dojrzały w bibliotece akademickiej
Ersteller:Kokosińska, Magdalena
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Dwudziestolecie Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Rybniku : 2002-2022
Datum:[2022]
Typ:książka
Beitragende:redakcja Maria Białek; korekta Edyta Korepta; współpraca Robert Ratajczak
Edukacja dorosłych w konstelacji potrzeb globalnego i wielokulturowego społeczeństwa
Ersteller:Parzęcki, Ryszard
Datum:2018
Typ:artykuł
Ocena usług w edukacji dorosłych
Ersteller:Piskorova, Irena
Datum:2013
Typ:artykuł
Beitragende:Smolarek, Małgorzata. Red.
The application of Ausubel’s meaningful learning theory in the organization of knowledge representations on concept maps
Ersteller:Ciechanowska, Dorota
Datum:2018
Typ:artykuł
Zróżnicowanie motywacji wobec studiowania i nie-uczciwości akademickiej studentów
Ersteller:Ciechanowska, Dorota
Datum:2017
Typ:artykuł