- Edukacja dorosłych w konstelacji potrzeb globalnego i wielokulturowego społeczeństwa
Details zum Objekt: Edukacja dorosłych w konstelacji potrzeb globalnego i wielokulturowego społeczeństwa
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:348170
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-03-20
- Zuletzt geändert am: 2019-03-20
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 58
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Student dojrzały w bibliotece akademickiej
Ersteller:Kokosińska, Magdalena
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Der Schlesische Erzieher, 1938, Jg. 67, Nr. 1a
Typ:czasopismo
Beitragende:Fröhlich, Otto. Red.
Erasmus+ - nowa szansa dla kreatywnych bibliotekarzy
Ersteller:Marciniak, Aleksandra; Wawrzyniak-Chrzanowska, Beata
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
The importance of autonomous self-development of adult learners in the theory of transformative learning by J. Mezirow
Ersteller:Ciechanowska, Dorota
Datum:2015
Typ:artykuł
Ocena usług w edukacji dorosłych
Ersteller:Piskorova, Irena
Datum:2013
Typ:artykuł
Beitragende:Smolarek, Małgorzata. Red.
Franciszka Hermanna Ogólna dydaktyka i pedagogika. Przewodnik do skutecznego sprawowania urzędu nauczycielskiego przy szkołach ludowych wszelkiéj kategoryi
Ersteller:Hermann, Franz
Datum:1881
Typ:książka
Dwudziestolecie Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Rybniku : 2002-2022
Datum:[2022]
Typ:książka
Beitragende:redakcja Maria Białek; korekta Edyta Korepta; współpraca Robert Ratajczak
Pedagogika seksualna na tle holistycznej wizji pedagogiki
Ersteller:Ratkowska-Pasikowska, Justyna
Datum:2022
Typ:artykuł