- Sponsoring sportowy jako element międzynarodowej strategii marketingowej przedsiębiorstw na przykładzie PKN Orlen S.A.
Object's details: Sponsoring sportowy jako element międzynarodowej strategii marketingowej przedsiębiorstw na przykładzie PKN Orlen S.A.
Structure
Academic Review of Business and Economics.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description: ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:833604
- Language:
- Oryginal in:
- Digitization:
- Published by:
- Rights: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.pl
Object is located in the collections:
See also
Positioning of foreign subsidiaries in multinational enterprise network: Does the local embeddedness matter?
Creator:Gołębiowski, Tomasz
Date:2013
Type:artykuł
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym UE w kontekście koncepcji euromarketingowej – perspektywy i wyzwania
Creator:Komor, Marcin
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Śliwińska, Krystyna. Red.
Contemporary models of polish firms’ internationalization – literature and research review
Creator:Jarosiński, Mirosław
Date:2013
Type:artykuł
The studies on born global companies – a review of research methods
Creator:Danik, Lidia; Kowalik, Izabela
Date:2013
Type:artykuł
Przedsiębiorczość międzynarodowa w kontekście wczesnej internacjonalizacji MSP
Creator:Hanus, Gabriela
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
The determinants of location choice in the internationalization process of Polish companies: A qualitative study
Creator:Gorynia, Marian; Nowak, Jan; Trąpczyński, Piotr; Wolniak, Radosław
Date:2013
Type:artykuł
Success factors of international new venture firms – empirical case study of German SME
Creator:Glowik, Mario; Sadowski, Frank
Date:2014
Type:artykuł
Strategiczne myślenie w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
Creator:Wach, Krzysztof
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.