- Wykład elementarza ułożonego śladem dziejowego rozwoju nauki pisania i czytania w zastosowaniu do umysłowych potrzeb dzieci polskich
Object's details: Wykład elementarza ułożonego śladem dziejowego rozwoju nauki pisania i czytania w zastosowaniu do umysłowych potrzeb dzieci polskich
PDF
Description
- Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings: ;
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:83944
- Source:
- Language:
- Oryginal in:
- Digitization:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2014-01-10
- Last modification date: 2023-06-21
- Content object's number of views: 187
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Elementarz pierwszy ułożony śladem dziejowego rozwoju nauki pisania i czytania w zastosowaniu do umysłowych potrzeb dzieci polskich
Creator:Zarański, Stanisław (1817-1889)
Date:1869
Type:podręcznik szkolny
Elementarz do ćwiczenia się w polskiém czytaniu. Zastósowany ile możności równocześnie do czytania i pisania jako téż głosowania i syllabizowania.- Wyd. 27
Date:1890
Type:podręcznik szkolny
Contributor:Miernicki, Franciszek. Oprac.
Elementarz śląski
Date:[ok. 1930]
Type:podręcznik szkolny
Gry nauk dla dzieci. Słuzące do ułatwienia ich edukacyi. Przez które łatwo nauczyć się mogą: poznawania liter, syllabizowania, czytania w polskim i francuskim ięzyku [...]
Creator:Krajewski, Dymitr Tadeusz (1746-1817)
Date:1777
Type:starodruk
Nowy elementarz do użytku szkolnego i domowego. - Wyd. 2 popr.
Creator:Rassek, Kurt (1876-?); Olbrich, Heinrich
Date:1920
Type:podręcznik szkolny
Nowy elementarz do użytku szkolnego i domowego
Creator:Rassek, Kurt (1876-?); Olbrich, Heinrich Otto
Date:[1919]
Type:podręcznik szkolny
Nowa xiąźeczka do syllabizowania i czytania
Date:1820
Type:podręcznik
Elementarz
Creator:Buzek, Karol (1882-1936); Kubisz, Jerzy (1862-1939)
Date:1924
Type:podręcznik szkolny
Contributor:Ciompa, Adam. Il.