- The relationship between the digital maturity and efficiency of Croatian non life insurers: Exploratory research
Object's details: The relationship between the digital maturity and efficiency of Croatian non life insurers: Exploratory research
Structure
Journal of Economics and Management.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ; ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:802246 ; https://doi.org/10.22367/jem.2024.46.03
- Language:
- Oryginal in:
- Published by:
- Rights: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Object is located in the collections:
See also
A study of digital transformation and MSMEs performance from a spatial perspective: Evidence from China
Creator:Zheng, Bing; Yuan, Yuqing; Li, Huizhuan; Jiang, Yihan
Date:2023
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Analiza potencjału i pozycji konkurencyjnej produkcji przemysłowej gospodarek Grupy Wyszehradzkiej oraz Niemiec
Creator:Lesiak, Jakub
Date:2023
Type:czasopismo
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Efektywność przedsięwzięć gospodarczych
Creator:Pawłowski, Janusz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.; Pęciak, Renata. Red.
Efektywność w procesie gospodarowania finansowymi środkami publicznymi na przykładzie zakupów specjalistycznej aparatury medycznej
Creator:Wieczorek, Dariusz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Handel zagraniczny jako źródło zwiększenia efektywności gospodarowania
Creator:Piekutowska, Agnieszka
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Efektywność a etyka w działalności szkoleniowej
Creator:Bubiak, Bogumiła
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Marketing a selling. Etyka a efektywność
Creator:Chrzan, Edward
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Main purposes and challenges in the financial education of financial consumers in the world
Creator:Frączek, Bożena
Date:2014
Type:artykuł