- TikTok jako współczesne źródło wiedzy
Object's details: TikTok jako współczesne źródło wiedzy
Structure
Bibliotheca Nostra.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:695516
- Language:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Czemu, cieniu, odjeżdżasz – czyli wróble Galaktyki
Creator:Wojciechowski, Roman
Date:2021
Type:czasopismo
Contributor:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
M-sztuka, czyli sztuka w smartfonie
Creator:Sorkowska-Cieślak, Kinga
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Bezpieczeństwo i prywatność danych w badaniach mediów społecznościowych
Creator:Wolny, Wiesław
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Jakość interakcji człowiek-komputer czynnikiem decydującym o popularności aplikacji mobilnych
Creator:Sroczyński, Zdzisław
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Innowacyjne sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji
Creator:Szczepańczyk, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kraśnicka, Teresa. Red.
Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
Creator:Kaczmarczyk, Paweł
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Sieciowa sfera publiczna a media społecznościowe
Creator:Brol, Marcin; Czetwertyński, Sławomir
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Wolska, Grażyna. Red.; Pancer-Cybulska, Ewa. Red.
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
Creator:Mitręga, Maciej; Wieczorek, Anna; Małecka, Agnieszka; Pfajfa, Gregor
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.