- Mobilne Centrum Informacyjne – biblioteczny projekt edukacyjny dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Object's details: Mobilne Centrum Informacyjne – biblioteczny projekt edukacyjny dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Structure
Biuletyn EBIB.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description: ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:629099
- Source: Archiwum numerów EBIB
- Language:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Jak bibliotekarze mogą skutecznie uczyć kompetencji informacyjnych i cyfrowych dorosłych użytkowników bibliotek?
Creator:Kostecka, Marta
Date:2021
Type:czasopismo
Contributor:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Cyfrowa przyszłość. Edukacja medialna i informacyjna w Polsce. Raport otwarcia
Type:dokument elektroniczny
Contributor:Górecka, Dorota. Red.; Lipszyc, Jarosław. Red.
Edukacja informacyjna użytkownikóww bibliotekach polskich uczelni technicznych (w świetle badań ankietowych)
Creator:Janczak, Barbara
Date:2012
Type:czasopismo
Contributor:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Z życia współczesnej biblioteki medycznej – obszary działalności Biblioteki Głównej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
Creator:Utrata, Irmina; Czarnecka, Zuzanna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Kompetencje przyszłości – czym są i co oznaczają dla bibliotek i bibliotekarzy
Creator:Schmeichel-Zarzeczna, Monika
Date:2021
Type:czasopismo
Contributor:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Sztuczna inteligencja. Prawdziwe zmiany w edukacji?
Date:2024
Type:książka
Contributor:Łuczyńska, Agata. Red.; Pyżalski, Jacek. Red.
Cyfrowe wyzwania. Kompetencje Polaków w obliczu rozwoju nowych technologii
Creator:Jasiewicz, Justyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Specific Digital Competences of Academic Teachers ‒ Research Report
Creator:Morańska, Danuta
Date:2022
Type:artykuł