- Rola Stowarzyszeń agroturystycznych w promocji agroturystyki w Internecie oraz w stosowaniu innych instrumentów komunikacji z rynkiem
Object's details: Rola Stowarzyszeń agroturystycznych w promocji agroturystyki w Internecie oraz w stosowaniu innych instrumentów komunikacji z rynkiem
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:445828
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2020-11-24
- Last modification date: 2020-11-24
- Content object's number of views: 27
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Rynek gospodarstw agroturystycznych w województwie opolskim w latach 2010-2018
Creator:Figiel, Patrycja
Date:2020
Type:czasopismo
Contributor:Piotrowski, Paweł. Red.
Instrumenty promocji przedsiębiorstwa w procesie komunikacji z klientami
Creator:Jakubiec Marcin
Date:2013
Type:artykuł
Value co-creation w gospodarstwach agrowinnych
Creator:Perechuda, Kazimierz; Hołodnik, Daria
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Marketing treści w promocji gospodarstw agroturystycznych
Creator:Król Karol
Date:2018
Type:artykuł
Forms of promotion in computer games. An example of Second Life
Creator:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Date:2018
Type:artykuł
Możliwości realizacji pasywnego budynku agroturystycznego na terenie Jury Krakowsko-Częstochowskiej
Creator:Blukacz Aleksandra; Ujma Adam
Date:2017
Type:artykuł
Brand Promotion Throught Computer Games on the Example of Second Life
Creator:Laskowska-Witek Justyna; Mitręga, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.
Mikroregion Biskupizna jako kulturowy produkt turystyczny
Creator:Żychoń, Patrycja; Piwowarczyk, Michał
Date:2020
Type:czasopismo
Contributor:Piotrowski, Paweł. Red.