- Zasada równego traktowania w odniesieniu do dostępu do edukacji ucznia z niepełnosprawnością – wprowadzenie do problematyki
Object's details: Zasada równego traktowania w odniesieniu do dostępu do edukacji ucznia z niepełnosprawnością – wprowadzenie do problematyki
PDF
Structure
Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:429352
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2020-07-02
- Last modification date: 2024-05-17
- Content object's number of views: 23
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Relationship between individual and organizationallearning: Mediating role of team learning
Creator:Stelmaszczyk, Monika
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Inclusion in the School Environment
Creator:Orieščiková, Helena
Date:2022
Type:artykuł
Znużenie w szkole. Na podstawie pomiarów aisthesiometrem sprężynowym. Przyczynek do doświadczalnej psychologii
Creator:Błażek, Bolesław (1872-1943)
Date:1899
Type:opracowanie naukowe
Rozmiary oraz owarunkowania (!) dojazdów uczniów do szkół podstawowych i ponadpodstawowych w roku szkolnym 1980/81
Date:1981
Type:opracowanie statystyczne
Didactic, Educational and Social Dimension of Verbal Communication in Educational Theory and Practice of Contemporary Schools
Creator:Kowalewski, Michał
Date:2017
Type:artykuł
Satysfakcja ze współdziałania szkoły podstawowej z rodziną ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w kształceniu inkluzyjnym
Creator:Klimas, Katarzyna
Date:2022
Type:artykuł
Contributor:Karcz-Taranowicz, Eugenia
Autorytet i osobowość nauczyciela
Creator:Geneja-Kużawa, Sylwia
Date:2024
Type:artykuł
Szkoła - kultura - środowisko lokalne
Date:2015
Type:monografia
Contributor:Szczurek-Boruta, Alina. Red.; Chojnacka-Synaszko, Barbara. Red.