- Założenia logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwie
Object's details: Założenia logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwie
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:362967
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-06-25
- Last modification date: 2020-01-27
- Content object's number of views: 14296
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
References of logistic customer service to marketing and performance measurement
Creator:Kadłubek Marta
Date:2011
Type:artykuł
Logistyczna obsługa klienta na przykładzie przedsiębiorstwa z branży usług kurierskich, ekspresowych i paczkowych
Creator:Wójcik Kamil
Date:2022
Type:artykuł
Doskonalenie logistycznej obsługi klienta z perspektywy przedsiębiorstwa flagowego sieci dystrybucji wyrobów hutniczych
Creator:Kramarz Marzena
Date:2016
Type:artykuł
Logistyczna obsługa klienta na przykładzie firmy dystrybucyjnej PPUH Dan-Pol
Creator:Szczepańska Aleksandra
Date:2012
Type:artykuł
Rola logistycznej obsługi klienta w sektorze usług hotelarskich
Creator:Górka-Chowaniec, Agnieszka
Date:2016
Type:artykuł
Logistyczna obsługa klienta w przedsiębiorstwie branży spożywczej: analiza zewnętrzna i wewnętrzna
Creator:Daroń, Marta
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Podstawy eurologistyki
Creator:Kott Iga; Sukiennik Katarzyna; Belof, Aleksandra
Date:2020
Type:skrypt
Modelowanie przepływów cieczy z wykorzystaniem metody elementów skończonych
Creator:Węgrzyn-Skrzypczak Ewa; Skrzypczak Tomasz
Date:2002
Type:artykuł