- Innowacje jako narzędzie kształtujące pozytywny wizerunek organizacji
Object's details: Innowacje jako narzędzie kształtujące pozytywny wizerunek organizacji
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator: ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:358612
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-05-07
- Last modification date: 2020-01-27
- Content object's number of views: 306
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Walka informacyjna a public relations
Creator:Kryszk, Dariusz
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Docenić bibliotekę. Jak skutecznie prowadzić rzecznictwo
Creator:Borowska, Małgorzata; Branka, Maja; Wcisło, Joanna
Date:2012
Type:dokument elektroniczny
Public relations - kreowanie czy odczytywanie sensu
Creator:Kapias, Michał; Polok, Grzegorz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum. Pictorial representations of product’s past, presence and future in the organizational museum
Creator:Waszkiewicz-Raviv, Alicja
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Zadania menedżera PR w projektach crowdsourcingowych
Creator:Kania, Krzysztof
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wizerunek organizacji z sektora ochrony zdrowia w opinii pacjentów i ekspertów: wyniki badań bezpośrednich
Creator:Batko, Kornelia
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Public relations versus marketing
Creator:Deszczyński, Przemysław
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Społeczny charakter public relations: praca specjalisty PR w społeczeństwie i dla społeczeństwa
Creator:Hope, Ewa
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.