- Wykorzystanie CRM przy budowaniu relacji z klientem w przedsiębiorstwie
Object's details: Wykorzystanie CRM przy budowaniu relacji z klientem w przedsiębiorstwie
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:358591
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-05-07
- Last modification date: 2020-01-27
- Content object's number of views: 2084
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Social CRM jako determinanta rozwoju przedsiębiorstw
Creator:Kaszyca Karina; Zacharski Jacek
Date:2015
Type:artykuł
Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem techniki customer care - charaktersytyka systemów CRM
Creator:Sołtysik-Piorunkiewicz, Anna
Date:2008
Type:artykuł
Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
Creator:Olszak, Celina M.; Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bieniok, Henryk. Red.
Wykorzystanie systemów klasy CRM w działalności biznesowej przedsiębiorstw – wybrane wyniki badań
Creator:Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna; Olszak, Celina M.
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Creator:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Negatywne efekty osadzenia i relacji przedsiębiorstw: wymiar działalności lokalnej i międzynarodowej
Creator:Ratajczak-Mrozek, Milena
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Systemy informatyczne w pozyskiwaniu, przechowywaniu i analizowaniu informacji o klientach
Creator:Bartuś, Tomasz; Bartuś, Kamila
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
An analysis of ERP and CRM system implementationsin Poland between 2013 and 2016
Creator:Wachnik, Bartosz
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor