- Aspekty konstytucyjne akademickiego procesu transferu wiedzy i technologii
Object's details: Aspekty konstytucyjne akademickiego procesu transferu wiedzy i technologii
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:347964
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-03-15
- Last modification date: 2020-12-01
- Content object's number of views: 59
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Selection of Academic Conferences Based on Analytical Network Processes
Creator:Şeyda Gür; Mustafa Hamurcu; Tamer Eren
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Indywidualizm współczesnych autorów
Creator:Duraj-Nowakowa, Krystyna
Date:2018
Type:artykuł
Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich
Creator:Makowiec, Bartosz
Date:2018
Type:artykuł
Contributor:Walotek-Ściańska, Katarzyna
Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów
Creator:Makowiec, Bartosz
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Walotek-Ściańska, Katarzyna
Dydaktyka szkoły wyższej wobec zmiany cywilizacyjnej – nowa formuła wykładu
Creator:Morańska, Danuta
Date:2019
Type:artykuł
Specific Digital Competences of Academic Teachers ‒ Research Report
Creator:Morańska, Danuta
Date:2022
Type:artykuł
Rola Związku Nauczycielstwa Polskiego w zakresie kształtowania bezpieczeństwa pracy w bibliotece akademickiej
Creator:Trojanowska, Aneta; Żarski, Tomasz
Date:2015
Type:artykuł
Postępowanie odwoławcze w sprawach dyscyplinarnych nauczycieli akademickich
Creator:Baran-Wesołowska, Beata
Date:2022
Type:artykuł