- The importance of autonomous self-development of adult learners in the theory of transformative learning by J. Mezirow
Object's details: The importance of autonomous self-development of adult learners in the theory of transformative learning by J. Mezirow
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:228774
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-08-01
- Last modification date: 2017-12-02
- Content object's number of views: 149
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Erasmus+ - nowa szansa dla kreatywnych bibliotekarzy
Creator:Marciniak, Aleksandra; Wawrzyniak-Chrzanowska, Beata
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Poczucie samotności aktywnych edukacyjnie kobiet w kontekście doświadczenia pandemii COVID-19
Creator:Ciechanowska, Dorota
Date:2022
Type:artykuł
Contributor:Kozerska, Agnieszka
Student dojrzały w bibliotece akademickiej
Creator:Kokosińska, Magdalena
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Dwudziestolecie Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Rybniku : 2002-2022
Date:[2022]
Type:książka
Contributor:redakcja Maria Białek; korekta Edyta Korepta; współpraca Robert Ratajczak
Edukacja dorosłych w konstelacji potrzeb globalnego i wielokulturowego społeczeństwa
Creator:Parzęcki, Ryszard
Date:2018
Type:artykuł
Ocena usług w edukacji dorosłych
Creator:Piskorova, Irena
Date:2013
Type:artykuł
Contributor:Smolarek, Małgorzata. Red.
The application of Ausubel’s meaningful learning theory in the organization of knowledge representations on concept maps
Creator:Ciechanowska, Dorota
Date:2018
Type:artykuł
Zróżnicowanie motywacji wobec studiowania i nie-uczciwości akademickiej studentów
Creator:Ciechanowska, Dorota
Date:2017
Type:artykuł