- Sponsoring sportowy jako element międzynarodowej strategii marketingowej przedsiębiorstw na przykładzie PKN Orlen S.A.
Szczegóły obiektu: Sponsoring sportowy jako element międzynarodowej strategii marketingowej przedsiębiorstw na przykładzie PKN Orlen S.A.
Struktura
Academic Review of Business and Economics.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: ; oai:www.sbc.org.pl:833604
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
- Prawa: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.pl
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Positioning of foreign subsidiaries in multinational enterprise network: Does the local embeddedness matter?
Twórca:Gołębiowski, Tomasz
Data:2013
Typ:artykuł
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym UE w kontekście koncepcji euromarketingowej – perspektywy i wyzwania
Twórca:Komor, Marcin
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Śliwińska, Krystyna. Red.
The studies on born global companies – a review of research methods
Twórca:Danik, Lidia; Kowalik, Izabela
Data:2013
Typ:artykuł
Contemporary models of polish firms’ internationalization – literature and research review
Twórca:Jarosiński, Mirosław
Data:2013
Typ:artykuł
Przedsiębiorczość międzynarodowa w kontekście wczesnej internacjonalizacji MSP
Twórca:Hanus, Gabriela
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
The determinants of location choice in the internationalization process of Polish companies: A qualitative study
Twórca:Gorynia, Marian; Nowak, Jan; Trąpczyński, Piotr; Wolniak, Radosław
Data:2013
Typ:artykuł
Success factors of international new venture firms – empirical case study of German SME
Twórca:Glowik, Mario; Sadowski, Frank
Data:2014
Typ:artykuł
Strategiczne myślenie w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
Twórca:Wach, Krzysztof
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.