- Zachowania zakupowe polskich e-konsumentów w świetle nowej sytuacji społeczno-gospodarczej
Szczegóły obiektu: Zachowania zakupowe polskich e-konsumentów w świetle nowej sytuacji społeczno-gospodarczej
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:820895
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Ryzyko konsumenckie w procesie zakupów online w latach 2017-2019
Twórca:Kostrzewska, Martyna
Data:2020
Typ:artykuł
Współtwórca:Wrukowska, Daria Emilia
Śląski i małopolski e-konsument– próba typologii
Twórca:Kucia, Michał
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
The impact of the COVID 19 pandemic on peer to peer accommodation businesses: The case of Airbnb
Twórca:Kiczmachowska, Ewa E.
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Nakłady na opiekę zdrowotną a rozwój epidemii COVID-19 w województwach Polski w okresie 4 marca – 31 maja 2019 r.
Twórca:Sielska, Agata
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wachowicz, Tomasz. Red.
COVID 19 conspiracy theories in Canada: Evidence, verification, and implications for decision making
Twórca:Travica, Bob
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Praca a jakość życia Polaków - zmiany w okresie pandemii COVID-19
Twórca:Skórska, Anna
Data:2022
Typ:monografia
Virtualization of Poles’ buying behavior during the COVID-19 pandemic
Twórca:Kubiczek, Jakub; Derej, Wojciech; Hadasik, Bartłomiej
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Impact of the COVID-19 pandemic on the expression of emotions in social media
Twórca:Ghosh, Debabrata
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor