- Rytmikoterapia według metody Emila Jaques-Dalcroze’a w procesie psychoruchowego usprawniania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
Szczegóły obiektu: Rytmikoterapia według metody Emila Jaques-Dalcroze’a w procesie psychoruchowego usprawniania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:811538
- Źródło:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Publikacja:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
"Świat Idealny" - systemowa koncepcja pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie
Twórca:Durek, Iwona
Data:2015
Typ:artykuł
Rzeczywistość edukacyjna osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną
Twórca:Gawlik, Ewa
Data:2018
Typ:artykuł
Współtwórca:Gomola, Joanna
Pedagogika specjalna Gestalt w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną
Twórca:Godawa, Szymon
Data:2015
Typ:artykuł
Wykorzystanie muzykoterapii w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w wieku przedszkolnym – dobór metod i technik
Twórca:Kantyka-Dziwicz, Karolina
Data:2024
Typ:artykuł
Diagnoza zachowań trudnych osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem
Twórca:Gluźniewicz, Jadwiga
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Łukasiewicz, Iwona