- Rytmikoterapia według metody Emila Jaques-Dalcroze’a w procesie psychoruchowego usprawniania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
Szczegóły obiektu: Rytmikoterapia według metody Emila Jaques-Dalcroze’a w procesie psychoruchowego usprawniania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:811538
- Źródło:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Publikacja:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
"Świat Idealny" - systemowa koncepcja pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie
Twórca:Durek, Iwona
Data:2015
Typ:artykuł
Lokalny system wsparcia osób z niepełnosprawnością intelektualną. Perspektywa edukacyjno-rehabilitacyjna
Twórca:Lewko, Agnieszka
Data:2023
Typ:rozprawa doktorska
Współtwórca:Stankowski, Adam. Promotor; Wendreńska, Iwona. Promotor pomocniczy
Rzeczywistość edukacyjna osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną
Twórca:Gawlik, Ewa
Data:2018
Typ:artykuł
Współtwórca:Gomola, Joanna
Pedagogika specjalna Gestalt w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną
Twórca:Godawa, Szymon
Data:2015
Typ:artykuł
Diagnoza zachowań trudnych osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem
Twórca:Gluźniewicz, Jadwiga
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Łukasiewicz, Iwona