- Media lokalne i regionalne na tle współczesnych procesów komunikacyjnych
Szczegóły obiektu: Media lokalne i regionalne na tle współczesnych procesów komunikacyjnych
Opis
- Tytuł:
- Autor: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: ; oai:www.sbc.org.pl:729594 ; https://doi.org/10.22367/uekat.9788378758525
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
- Prawa: Creative Commons CC BY 4.0
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane aspekty
Data:2023
Typ:monografia
Współtwórca:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji
Data:2024
Typ:monografia
Współtwórca:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Nowe media w międzykulturowej komunikacji społecznej na pograniczu polsko-czeskim
Twórca:Żmijowska, Paulina
Data:2023
Typ:monografia
Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
Twórca:Kaczmarczyk, Paweł
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wpływ nowoczesnych mass mediów na osobowość człowieka
Twórca:Prauzner, Tomasz
Data:2010
Typ:artykuł
Współtwórca:Walat, Wojciech. Red.
Wpływ komunikacji politycznej na budowanie społeczeństwa obywatelskiego w demokracji lokalnej (na przykładzie miasta Katowice)
Twórca:Piechota, Grażyna
Data:2009
Typ:rozprawa doktorska
Współtwórca:Wódz, Jacek. Promotor
Model public relations w komunikacji marketingowej
Twórca:Widera, Zbigniew
Data:2016
Typ:artykuł
S[Taged] Body. Wprowadzenie do pracy z mediami digitalnymi
Twórca:Janicki, Paweł
Data:2013
Typ:dokument elektroniczny