- Mobilne Centrum Informacyjne – biblioteczny projekt edukacyjny dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Szczegóły obiektu: Mobilne Centrum Informacyjne – biblioteczny projekt edukacyjny dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Struktura
Biuletyn EBIB.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:629099
- Źródło: Archiwum numerów EBIB
- Język:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Jak bibliotekarze mogą skutecznie uczyć kompetencji informacyjnych i cyfrowych dorosłych użytkowników bibliotek?
Twórca:Kostecka, Marta
Data:2021
Typ:czasopismo
Współtwórca:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Cyfrowa przyszłość. Edukacja medialna i informacyjna w Polsce. Raport otwarcia
Typ:dokument elektroniczny
Współtwórca:Górecka, Dorota. Red.; Lipszyc, Jarosław. Red.
Edukacja informacyjna użytkownikóww bibliotekach polskich uczelni technicznych (w świetle badań ankietowych)
Twórca:Janczak, Barbara
Data:2012
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Z życia współczesnej biblioteki medycznej – obszary działalności Biblioteki Głównej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
Twórca:Utrata, Irmina; Czarnecka, Zuzanna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Kompetencje przyszłości – czym są i co oznaczają dla bibliotek i bibliotekarzy
Twórca:Schmeichel-Zarzeczna, Monika
Data:2021
Typ:czasopismo
Współtwórca:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Sztuczna inteligencja. Prawdziwe zmiany w edukacji?
Data:2024
Typ:książka
Współtwórca:Łuczyńska, Agata. Red.; Pyżalski, Jacek. Red.
Cyfrowe wyzwania. Kompetencje Polaków w obliczu rozwoju nowych technologii
Twórca:Jasiewicz, Justyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Specific Digital Competences of Academic Teachers ‒ Research Report
Twórca:Morańska, Danuta
Data:2022
Typ:artykuł