- Zarządzanie projektem medycznym na przykładzie zakresu świadczeń – „kompleksowa opieka po zawale mięśnia sercowego (KOS-zawał)”
Publikacja planowana: Zarządzanie projektem medycznym na przykładzie zakresu świadczeń – „kompleksowa opieka po zawale mięśnia sercowego (KOS-zawał)”
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Stakeholder-accountability model for artificial intelligence projects
Twórca:Miller, Gloria J.
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zarządzanie projektami lokalnymi. Przykłady realizacji
Data:2011
Typ:czasopismo
Współtwórca:Brandenburg, Henryk. Red.
The critical factors of Scrum implementation in IT project– the case study
Twórca:Ozierańska, Aneta; Kuchta, Dorota; Skomra, Agnieszka; Rola, Paweł
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Multiple Criteria Evaluation of Project Goals
Twórca:Subrt, Tomas; Brozova, Helena
Data:2012
Typ:czasopismo
Współtwórca:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Czynniki mające wpływ na dotrzymanie terminu realizacji projektów IT
Twórca:Gładysz, Barbara; Frączkowski, Kazimierz
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kopańska-Bródka, Donata. Red.
Creativity in Numbers and Words: The Analysis of Divergence in Creative Project Perception
Twórca:Kozarkiewicz, Alina
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Rola jednostek wspierających zarządzanie projektami unijnymi w publicznych uczelniach technicznych
Twórca:Chluska, Jolanta; Szczepaniak, Waldemar
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Koncepcja metodyczna zarządzania projektami informatyzacji uczelni publicznej
Twórca:Stańczak, Janusz; Zawiła-Niedźwiecki, Janusz
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.