- Rola Stowarzyszeń agroturystycznych w promocji agroturystyki w Internecie oraz w stosowaniu innych instrumentów komunikacji z rynkiem
Szczegóły obiektu: Rola Stowarzyszeń agroturystycznych w promocji agroturystyki w Internecie oraz w stosowaniu innych instrumentów komunikacji z rynkiem
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:445828
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-11-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-11-24
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 27
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Rynek gospodarstw agroturystycznych w województwie opolskim w latach 2010-2018
Twórca:Figiel, Patrycja
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Piotrowski, Paweł. Red.
Instrumenty promocji przedsiębiorstwa w procesie komunikacji z klientami
Twórca:Jakubiec Marcin
Data:2013
Typ:artykuł
Value co-creation w gospodarstwach agrowinnych
Twórca:Perechuda, Kazimierz; Hołodnik, Daria
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Marketing treści w promocji gospodarstw agroturystycznych
Twórca:Król Karol
Data:2018
Typ:artykuł
Forms of promotion in computer games. An example of Second Life
Twórca:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Data:2018
Typ:artykuł
Możliwości realizacji pasywnego budynku agroturystycznego na terenie Jury Krakowsko-Częstochowskiej
Twórca:Blukacz Aleksandra; Ujma Adam
Data:2017
Typ:artykuł
Brand Promotion Throught Computer Games on the Example of Second Life
Twórca:Laskowska-Witek Justyna; Mitręga, Maciej
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bajdak, Andrzej. Red.
Mikroregion Biskupizna jako kulturowy produkt turystyczny
Twórca:Żychoń, Patrycja; Piwowarczyk, Michał
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Piotrowski, Paweł. Red.