- Aus der schlesischen Schachwelt. 2. Bd., Der Beuthener Schachkongress (Spielregeln, Turnerbestimmungen, Paarungstabellenl)
Szczegóły obiektu: Aus der schlesischen Schachwelt. 2. Bd., Der Beuthener Schachkongress (Spielregeln, Turnerbestimmungen, Paarungstabellenl)
PDF
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:420404
- Źródło:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-04-06
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-06-29
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 66
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Aus der schlesischen Schachwelt. 5. Bd., Der Schachkongress in Gleiwitz. Im Auftrage des Verkehrsamtes in Gleiwitz und des Schlesischen Schachverbandes
Data:[1928]
Typ:literatura fachowa
Współpracownik:Babel, August. Oprac.
Aus der schlesischen Schachwelt. 1. Bd., Glanzpartien des Dr. Carl Hauck sowie das Schachturnier um die Meisterschaft von Breslau 1922
Data:1923
Typ:literatura fachowa
Współpracownik:Kramer, Adolf. Oprac.
Beuthener Stimmen. Aufklärende Worte an die Vernünftigen unter unseren Mitbürgern
Twórca:Verantwortlich f. d. Inhalt: Alfons Stephan
Data:1929
Typ:broszura polityczna
Beuthen OS. : die alte deutsche berg- und kulturstadt und ihre sendung im schlesischen Südostraum
Data:1941
Typ:książka
Współpracownik:(oprac.) Ewald Malcher
Bericht über das Schuljahr 1926/27 / Staatliches Hindenburg-Gymnasium
Data:[1927]
Typ:czasopismo; sprawozdanie szkolne
Bericht über das Schuljahr 1927/28 / Staatl. Hindenburg-Gymnasium
Data:[1928]
Typ:czasopismo; sprawozdanie szkolne
Bericht über das Schuljahr 1928/29 / Staatl. Hindenburg-Gymnasium
Data:[1929]
Typ:czasopismo; sprawozdanie szkolne
Bericht über das Schuljahr 1929/30
Data:[1930]
Typ:czasopismo
Współpracownik:May, Heinrich. Red.