- Niepowodzenia szkolne z matematyki pedagogicznym wyzwaniem dla edukacji
Szczegóły obiektu: Niepowodzenia szkolne z matematyki pedagogicznym wyzwaniem dla edukacji
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:381839
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-09-27
- Data ostatniej modyfikacji: 2019-09-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 59
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wybrane aspekty sytuacji szkolnej uczniów z zespołem Aspergera
Twórca:Karpińska, Anna
Data:2020
Typ:artykuł
Podmiotowe i przedmiotowe uwarunkowania niepowodzeń w studiach studentów Wyższej Szkoły Humanitas (Wyniki badań)
Twórca:Kraus, Ewa
Data:2009
Typ:artykuł
Bobo ; Feralny tydzień ; Spowiedź motyla
Twórca:Korczak, Janusz
Data:2018
Typ:dokument elektroniczny
Współtwórca:Cichy, Elżbieta. Oprac.; Cieślikowska, Agnieszka. Il.
Rechenbüchlin auff der Federn. Gantz leicht, auch rechtem Grund, In Gantzen vnd gebrochen, Neben angehefftem vnlangst ausgelassnem Büchlin Avff Den Linien. Dem eineltigen gemeinem Man vnd anhebenden der Arithmetica zu gut. Durch Johann. Albert. Rechenmeister zu Wittembergk zusamen bracht. %a Auffs new mit allem vleis vbersehen, gemehret vnd gebessert, zum dritten mal.
Twórca:Albert, Johann (około 1500-1565)
Data:1559
Typ:starodruk
Results in strongly minihedral cone and scalar weighted cone metric spaces and applications
Twórca:Tomar, Anita; Joshi, Meena
Data:2021
Typ:czasopismo
Probability on submetric spaces
Twórca:Jakubowski, Adam
Data:2023
Typ:artykuł
New Pexiderizations of Drygas' functional equation on abelian semigroups
Twórca:Aissi, Youssef; Zeglami, Driss
Data:2023
Typ:artykuł
A Fourier analysis based new look at integration
Twórca:Perkowski, Nicolas; Imkeller, Peter
Data:2023
Typ:artykuł