- Wybrane determinanty komunikacji marketingowej w marketingu regionalnym
Szczegóły obiektu: Wybrane determinanty komunikacji marketingowej w marketingu regionalnym
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:359913
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-05-29
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-08-28
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 92
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Marka Uckermark jako narzędzie budowania relacji w regionie
Twórca:Wiścicka, Małgorzata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Creating new trends in international marketing communication
Twórca:Grybś, Marta
Data:2014
Typ:artykuł
Functionalities of the Virtual Advisor Application in the Process of Marketing Communication Between Contemporary Enterprises and Their Market
Twórca:Spyra, Zbigniew
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bajdak, Andrzej. Red.
Measurement of local government unit marketing orientation
Twórca:Adamus-Matuszyńska, Anna; Dzik, Piotr
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Public relations versus marketing
Twórca:Deszczyński, Przemysław
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Twórca:Wojcik, Krystyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
Twórca:Malinowska, Mirosława
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Innovation in marketing communication – current business theory and practice
Twórca:Dubcová, Gabriela; Grančičová, Katarína; Hrušovská, Dana
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kraśnicka, Teresa. Red.