- Doświadczanie życia w młodości - problemy, kryzysy i strategie ich rozwiązywania : próba opisu strukturalno-funkcjonalnego modelu życia preferowanego przez młodzież z perspektywy pedagogiki społecznej
Szczegóły obiektu: Doświadczanie życia w młodości - problemy, kryzysy i strategie ich rozwiązywania : próba opisu strukturalno-funkcjonalnego modelu życia preferowanego przez młodzież z perspektywy pedagogiki społecznej
PDF
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:359837
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-05-29
- Data ostatniej modyfikacji: 2019-05-29
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 53
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Doświadczanie życia w młodości - problemy, kryzysy i strategie ich rozwiązywania
Twórca:Wysocka, Ewa
Data:2010
Typ:monografia
Diagnoza pozytywna w resocjalizacji : warsztat diagnostyczny pedagoga praktyka
Twórca:Wysocka, Ewa
Data:2019
Typ:monografia
Wybrane problemy diagnozy niedostosowania społecznego - obszary, modele, zasady i sposoby rozpoznawania zjawiska
Twórca:Wysocka, Ewa
Data:2006
Typ:artykuł
Współtwórca:Nowak, Anna. Red.
Diagnoza pozytywna w resocjalizacji : model teoretyczny i metodologiczny
Twórca:Wysocka, Ewa
Data:2015
Typ:monografia
Współtwórca:Nikitorowicz, Jerzy (1951- ). Rec.