- Marketing as an Effective Tool to Support Information Processes in an Enterprise Located at the Rural Area
Szczegóły obiektu: Marketing as an Effective Tool to Support Information Processes in an Enterprise Located at the Rural Area
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: ; oai:www.sbc.org.pl:345315
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-03-04
- Data ostatniej modyfikacji: 2019-03-04
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 66
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
The moderating effect of positive word of mouth between service quality and customer loyalty in the hospitality sector: A PLS SEM approach
Twórca:Gontur, Silas; Gadi, Paul Dung; Bagobiri, Esther
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Twórca:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.
Możliwości wykorzystania technologii blockchain w zarządzaniu turystyką
Twórca:Chluski, Andrzej
Data:2023
Typ:artykuł
Identyfikacja cech informacji zarządczej z perspektywy procesów organizacyjno-finansowych w przedsiębiorstwie
Twórca:Łęgowik-Świącik Sylwia; Kowalska Sylwia; Łęgowik-Małolepsza Małgorzata; Turek Izabela
Data:2016
Typ:artykuł
Wokół problematyki bezpieczeństwa informacji
Twórca:Fleszer, Dorota
Data:2018
Typ:artykuł
Prostota, jakość i widocznośćjako kluczowe czynniki budowy systemu SINUS
Twórca:Błaszczyńska, Marzena
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Zarządzanie informacją w procesach eksploatacji obiektów technicznych przedsiębiorstw produkcyjnych
Twórca:Łęgowik-Małolepsza Małgorzata
Data:2012
Typ:artykuł
Ekonomika informacji - przedmiot i zakres badawczy
Twórca:Żelazny, Rafał
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.