- The Process of Digital Transformation as a Challenge for Companies
Szczegóły obiektu: The Process of Digital Transformation as a Challenge for Companies
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: ; oai:www.sbc.org.pl:334873
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-01-22
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-11-03
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 88
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
Twórca:Olszak, Celina M.; Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bieniok, Henryk. Red.
Wykorzystanie systemów klasy CRM w działalności biznesowej przedsiębiorstw – wybrane wyniki badań
Twórca:Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna; Olszak, Celina M.
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Twórca:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.
Negatywne efekty osadzenia i relacji przedsiębiorstw: wymiar działalności lokalnej i międzynarodowej
Twórca:Ratajczak-Mrozek, Milena
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.
Systemy informatyczne w pozyskiwaniu, przechowywaniu i analizowaniu informacji o klientach
Twórca:Bartuś, Tomasz; Bartuś, Kamila
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem techniki customer care - charaktersytyka systemów CRM
Twórca:Sołtysik-Piorunkiewicz, Anna
Data:2008
Typ:artykuł
Doskonałość operacyjna przedsiębiorstwa a kreowanie jego wartości
Twórca:Kosiń, Paweł
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kosiń, Paweł. Red.
Wykorzystanie CRM przy budowaniu relacji z klientem w przedsiębiorstwie
Twórca:Kaszyca Karina
Data:2015
Typ:artykuł