- Eksploracja danych transakcyjnych sklepu internetowego
Szczegóły obiektu: Eksploracja danych transakcyjnych sklepu internetowego
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: ; oai:www.sbc.org.pl:333865
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-01-14
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-01-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 187
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Metodyczne podejście do analizy i eksploracji danych marketingowych
Twórca:Korczak, Jerzy; Pondel, Maciej
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Perspektywy uwarunkowań eksploracji i eksploatacji w kontekście innowacji
Twórca:Keil, Svetlana
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Hanus, Piotr. Red.
Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w procesie klasyfikacji transakcji faktoringowych z użyciem drzew klasyfikacyjnych
Twórca:Popović, Milan
Data:2017
Typ:czasopismo
Techniki eksploracji procesów biznesowych źródłem uzyskiwania przewagi konkurencyjnej dla dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw
Twórca:Fabisz, Karol; Sokołowska, Wioletta
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym
Data:2012
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.
Interaktywne modele w nauczaniu logistyki - optymalizacja łańcucha dostaw
Twórca:Korczak Jerzy
Data:2023
Typ:artykuł
Ontology of Data Mining in the Intelligent Dashboard for Managers
Twórca:Korczak, Jerzy; Heppner, Izabela
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Identification of advanced data analysis in marketing: a systematic literature review
Twórca:Bąska, Mateusz; Dudycz, Helena; Pondel, Maciej
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor