- The application of Ausubel’s meaningful learning theory in the organization of knowledge representations on concept maps
Szczegóły obiektu: The application of Ausubel’s meaningful learning theory in the organization of knowledge representations on concept maps
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:326217
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-11-05
- Data ostatniej modyfikacji: 2018-11-05
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 56
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Poczucie samotności aktywnych edukacyjnie kobiet w kontekście doświadczenia pandemii COVID-19
Twórca:Ciechanowska, Dorota
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Kozerska, Agnieszka
The importance of autonomous self-development of adult learners in the theory of transformative learning by J. Mezirow
Twórca:Ciechanowska, Dorota
Data:2015
Typ:artykuł
Zróżnicowanie motywacji wobec studiowania i nie-uczciwości akademickiej studentów
Twórca:Ciechanowska, Dorota
Data:2017
Typ:artykuł