- Is a comprehensive reform of the law-making process necessary in Poland? A voice in the discussion
Szczegóły obiektu: Is a comprehensive reform of the law-making process necessary in Poland? A voice in the discussion
PDF
Struktura
Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:319772
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-07-23
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-05-17
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 38
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Podejmowanie decyzji w warunkach prawnego i prawniczego potopu informacyjnego
Twórca:Chmielnicki, Paweł
Data:2012
Typ:artykuł
Przygotowywanie projektów ustaw przez Radę Ministrów – wybrane zagadnienia
Twórca:Borski, Maciej
Data:2018
Typ:artykuł
Inicjatywa ludowa jako instytucja dialogu społecznego
Twórca:Borski, Maciej
Data:2014
Typ:artykuł
Współtwórca:Kamińska, Aleksandra. Red.; Kraus, Ewa. Red.; Ślęczka, Kazimierz. Red.
Obywatelska inicjatywa ustawodawcza jako instytucja demokracji deliberatywnej i wyraz świadomości konstytucyjnej
Twórca:Chmielarz-Grochal, Anna
Data:2019
Typ:artykuł
Wysłuchanie publiczne – ważna, chociaż niedoceniania instytucja demokracji partycypacyjnej
Twórca:Borski, Maciej
Data:2016
Typ:artykuł
Pozycja parlamentu brytyjskiego w świetle działania systemu dwupartyjnego
Twórca:Majkowska, Olga
Data:2008
Typ:rozprawa doktorska
Współtwórca:Iwanek, Jan (1952- ). Promotor
Istota prawotwórstwa sądowego i jego granice
Twórca:Fleszer, Dorota
Data:2024
Typ:artykuł
Dialog jako niezbędny element sprawnego (prawidłowego) funkcjonowania gminy
Twórca:Gurdek, Magdalena
Data:2014
Typ:artykuł
Współtwórca:Kraus, Ewa. Red.; Ślęczka, Kazimierz. Red.; Kamińska, Aleksandra. Red.