- Współtworzenie wiedzy między ewolucją a rewolucją epistemologii pedagogicznej
Szczegóły obiektu: Współtworzenie wiedzy między ewolucją a rewolucją epistemologii pedagogicznej
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:296855
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-11
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-11
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 32
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Współpraca kadry akademickiej z biblioteką — diagnoza obszarów problemowych (na przykładzie Biblioteki Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu)
Twórca:Cywińska, Ewa Anna
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Schlesien. Ein Hülfsbuch für Lehrer in der Kunde und Geschichte dieses Landes, ein Lesebuch für Schüler und eine Unterhaltungs-Schrift für Männer und Frauen
Twórca:Harnisch, Wilhelm (1787-1864)
Data:1820
Typ:książka
Bazy bibliograficzne w działalności naukowej
Twórca:Jeż, Radosław; Szołtysek, Jacek; Twaróg, Sebastian
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Postindustrialność a innowacje i wiedza
Twórca:Kuszlin, W.I.
Data:2005
Typ:artykuł
Import publikacji Politechniki Wrocławskiej do Modułu Sprawozdawczego PBN – sprawozdanie z realizacji zadania
Twórca:Komperda, Anna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Wykorzystanie bazy dorobku naukowego w ocenie jednostek naukowych i jej pracowników - na przykładzie bazy DONA Politechniki Wrocławskiej
Twórca:Komperda, Anna; Mąka-Stolingwa, Barbara
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Poznawanie językowego obrazu świata i ludzi
Twórca:Duraj-Nowakowa, Krystyna
Data:2016
Typ:artykuł
Why is it worth it? Why should we return to the issues of sources and approaches in pedagogy?
Twórca:Duraj-Nowakowa, Krystyna
Data:2018
Typ:artykuł