- Family enterprises in Polish consumers’ mindset in the light of international tendencies
Szczegóły obiektu: Family enterprises in Polish consumers’ mindset in the light of international tendencies
PDF
Struktura
Journal of Economics and Management.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: https://doi.org/10.22367/jem.2017.29.01 ; oai:www.sbc.org.pl:291023
- Język:
- Publikacja:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-10-02
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-07-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 292
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Książki rozkładanki w ofercie polskich wydawcówAleksandra Lubczyńska Książka dla dzieci w repertuarze kieleckiego Wydawnictwa „Jedność” w latach 2014-2015
Twórca:Sołtysiewicz, Anna
Data:2016
Typ:artykuł
Kultura organizacyjna determinantą rozwoju rozwoju wartości w przedsiębiorstwie rodzinnym
Twórca:Tyszkiewicz Rafał
Data:2019
Podobieństwa elementów kultur organizacyjnych firm rodzinnych i przedsiębiorstw społecznych
Twórca:Kotlarz Maria
Data:2019
Typ:artykuł
Wydawnicze dzieje twórczości Heleny Mniszkówny w latach 1909–1989
Twórca:Wąsik, Barbara
Data:2016
Typ:artykuł
Informacje reklamowe kierowane do inwestorów alternatywnych funduszy inwestycyjnych – aspekty prawne
Twórca:Balcarek, Szymon
Data:2021
Typ:artykuł