- Zastosowanie komputera w edukacji - problemy psychologiczne
Szczegóły obiektu: Zastosowanie komputera w edukacji - problemy psychologiczne
PDF
Struktura
Wychowanie Techniczne w Szkole.
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:29535
- Źródło:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2011-10-06
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-03-30
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 147
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Collaboration and trust-building in open innovation community
Twórca:Latusek-Jurczak, Dominika; Prystupa‐Rządca, Kaja
Data:2014
Typ:artykuł
Aktualne problemy i wyzwania w branży gier wideo
Twórca:Sobociński, Maciej; Chłąd, Mateusz; Lewandowska, Kinga
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Technologia a praca: nowe kompetencje a stare reguły, czyli o wirtualnym świecie, jego możliwościach i wymaganiach
Twórca:Stefaniak, Izabela Maria
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kotlorz, Dorota. Red.
Games on Social Networks and the Promotion Within
Twórca:Mago, Zdenko
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bajdak, Andrzej. Red.
Gamification for staff motivation: Impact on work efficiency and corporate culture at the international level
Twórca:Getman, Anatolii P.; Yaroshenko, Oleg M.; Demenko, Olga І.; Lutsenko, Оlena Yе.; Prokopiev, Roman Ye.
Data:2024
Typ:czasopismo
Technologie informacyjne w edukacji ustawicznej
Twórca:Prauzner, Tomasz
Data:2010
Typ:artykuł
Współtwórca:Gawrońska-Garstka, Magdalena. Red.; Zduniak, Andrzej (1958- ). Red.
Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość a zachowania konsumentów
Twórca:Berbeka, Jadwiga
Data:2016
Typ:czasopismo
Składamy własny komputer
Twórca:Prauzner, Tomasz; Prauzner, Małgorzata
Data:2002
Typ:artykuł