- Relacje interpersonalne jako podstawa fundraisingu organizacji non-profit
Szczegóły obiektu: Relacje interpersonalne jako podstawa fundraisingu organizacji non-profit
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:245706
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-10-20
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-11-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 432
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Dystrybucja wartości w fundraisingu
Twórca:Prymon-Ryś, Ewa
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wachowicz, Tomasz. Red.
Współpraca organizacji non-profit w województwie małopolskim w 2015 r.
Data:listopad 2017
Typ:opracowanie statystyczne
Współtwórca:Fediuk, Anna. Oprac.; Baduła, Karolina. Oprac.; Pacuła, Agnieszka. Oprac.; Sekuła, Tomasz. Oprac.
Działalność organizacji non-profit w województwie małopolskim w 2016 r.
Data:2018
Typ:opracowanie statystyczne
Współtwórca:Fediuk, Anna. Oprac.; Baduła, Karolina. Oprac.; Borysiak, Krzysztof. Oprac.; Sekuła, Tomasz. Oprac.
Działalność organizacji non-profit w województwie małopolskim w 2014 r.
Data:2016
Typ:opracowanie statystyczne
Współtwórca:Borysiak, Krzysztof. Oprac.; Fieduk, Anna. Oprac.; Lenart, Małgorzata. Oprac.; Pacut, Agnieszka. Oprac.; Sekuła, Tomasz. Oprac.; Szydło, Katarzyna. Oprac.
Ograniczenia we wprowadzaniu orientacji rynkowej (market orientation) w polskich instytucjach kultury
Twórca:Szymocha, Dominika
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świtała, Marcin. Red.
Internet w komunikacji marketingowej organizacji niekomercyjnych
Twórca:Szczepańska-Woszczyna, Katarzyna
Data:2004
Typ:artykuł
Marketing organizacji non profit
Twórca:Wąsowska Anna
Data:2020
Typ:artykuł
Zarządzanie organizacją non profit w świetle relacji z jej interesariuszami
Twórca:Kuk Anna
Data:2019
Typ:artykuł