- Rola czynników sytuacyjnych i intrapsychicznych a skłonność do ściągania – zjawisko ściągania w percepcji i doświadczeniach uczniów szkół ponadgimnazjalnych
Szczegóły obiektu: Rola czynników sytuacyjnych i intrapsychicznych a skłonność do ściągania – zjawisko ściągania w percepcji i doświadczeniach uczniów szkół ponadgimnazjalnych
PDF
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Współtwórca: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:209590
- Źródło:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-01-22
- Data ostatniej modyfikacji: 2016-01-22
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 4182
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Ściąganie w szkole jako przejaw nieuczciwości szkolnej
Twórca:Góźdź, Joanna
Data:2019
Typ:monografia
Próby do badania gotowości szkolnej (PGS) - wersja eksperymentalna dla nauczycieli wychowania przedszkolnego
Twórca:Góźdź, Joanna
Data:2024
Typ:książka