- Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów?
Szczegóły obiektu: Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów?
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu.
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:1681
- Powiązania: ; ; ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2007-02-02
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-01-02
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 812
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Młodzi reklamożercy, czyli o percepcji reklamy przez studentów
Twórca:Walotek, Katarzyna
Data:2009
Typ:artykuł
Osobowość a podatność na wpływ reklamy telewizyjnej - prezentacja i analiza wyników badań własnych
Twórca:Turska-Kawa, Agnieszka
Data:2007
Typ:artykuł
Zasady ogłaszania
Twórca:Langer, Olgierd
Data:1927
Typ:literatura fachowa
Rétorika a poetika slovenskej a španielskej reklamy
Twórca:Perd'ochová, Jana
Data:2008
Typ:rozprawa doktorska
Współtwórca:Pavera, Libor (1972-). Promotor
Necromarketing in Advertising
Twórca:Wojciechowski, Łukasz P.; Shelton, Amiee J.
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bajdak, Andrzej. Red.
Reklama. Poradnik w sprawach nowoczesnej kupieckiej reklamy. Podręcznik dla szkół zawodowych. Wiadomości ogólne, podstawy psychologiczne, ogłoszenia gazetowe, list reklamowy, prospekt, broszura, katalog. - Wyd. 2 uzup. i rozsz.
Twórca:Konieczny, Mieczysław (1882-19..)
Data:1938 [i.e. 1937]
Typ:podręcznik szkolny
Creating new trends in international marketing communication
Twórca:Grybś, Marta
Data:2014
Typ:artykuł
Reklama wybranych dóbr i usług w świetle regulacji prawnych i kodeksu etyki reklamy
Twórca:Ozimek, Irena; Szlachciuk, Julita; Bobola, Agnieszka
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.