- Określenie charakteru prawnego umowy sponsoringu jako przesłanka umożliwiająca podjęcie próby ustalenia jej reżimu prawnego
Szczegóły obiektu: Określenie charakteru prawnego umowy sponsoringu jako przesłanka umożliwiająca podjęcie próby ustalenia jej reżimu prawnego
PDF
Struktura
Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:100104
- Powiązania:
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2014-07-11
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-09-22
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 377
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Prawa i obowiązki wspólnika cichego na tle podstawowych założeń umowy spółki cichej
Twórca:Rudlicka, Karolina
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Witosz, Aleksander Jerzy. Red.; Wojtyła, Jan. Red.
Sponsoring sportowy jako element zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu przedsiębiorstw
Twórca:Kucharski Michał
Data:2013
Typ:artykuł
Konferencje bibliotekarskie. Refleksje z roku 2019 i nie tylko
Twórca:Marcinkowski, Piotr
Data:2020
Typ:czasopismo
Współpracownik:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
List Ignacego Chambreza, nauczyciela rysunków w cieszyńskiej Szkole Głównej do księcia cieszyńskiego Alberta Sasko-Cieszyńskiego z 18.10.1801 r. z prośbą o subwencję, aby namalowany przez siebie widok Cieszyna odbudowanego po pożarze z 1789 r. mógł wydać w formie miedziorytu
Twórca:Chambrez, Ignacy
Data:1801
Typ:rękopis
Jean Pillement na dworze Stanisława Augusta
Twórca:Batowski, Zygmunt (1876-1944)
Data:1936
Typ:literatura popularnonaukowa
Książka i literatura w kręgu Radziwiłłów birżańskich w pierwszej połowie XVII wieku
Twórca:Jarczykowa, Mariola
Data:1995
Typ:monografia
Misselling of financial services as a practice that infringes collective consumer interests
Twórca:Rogacka-Łukasik, Anna
Data:2018
Typ:artykuł
Obowiązki informacyjne przedsiębiorcy wobec konsumenta w umowach zawieranych w nietypowych okolicznościach w świetle nowego prawa konsumenckiego
Twórca:Rogacka-Łukasik, Anna
Data:2015
Typ:artykuł