- Sytuacja społeczno-kulturalna dzieci w rodzinach dotkniętych biedą
Szczegóły obiektu: Sytuacja społeczno-kulturalna dzieci w rodzinach dotkniętych biedą
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu.
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:9863
- Powiązania: ; ; ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2008-10-20
- Data ostatniej modyfikacji: 2008-10-20
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1094
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wzajemna percepcja roli i sposobu jej pełnienia a poczucie szczęścia i zadowolenia z małżeństwa rodziców dziecka niepełnosprawnego
Twórca:Niemiec, Irena
Data:2007
Typ:rozprawa doktorska
Współtwórca:Popiołek, Katarzyna. Promotor
Rodzinne formy opieki nad dzieckiem w Polsce
Twórca:Przybyłka, Arkadiusz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rączaszek, Andrzej. Red.; Koczur, Wiesław. Red.
Jak kochać dziecko : dziecko w rodzinie
Twórca:Korczak, Janusz
Data:2012
Typ:książka
Dziecko i rodzina. Wskazówki kształcenia domowego dla matek
Twórca:Haufe, E.
Data:1892
Typ:poradnik
Dzieci ofiary przemocy w rodzinie : raport Rzecznika Praw Dziecka : funkcjonowanie znowelizowanej ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
Twórca:Jarosz, Ewa; Nowak, Anna
Data:2012
Typ:dokument elektroniczny
Polens „Kukuckskinder“. Zusammen und doch jeder für sich
Twórca:Golombek, Kornelia
Typ:esej
Środowisko rodzinne jako wyznacznik jakości życia dziecka z alergią
Twórca:Dworak, Alina
Data:2007
Typ:rozprawa doktorska
Współtwórca:Syrek, Ewa. Promotor
Przemoc w wychowaniu : między prawnym zakazem a społeczną akceptacją : monitoring Rzecznika Praw Dziecka
Twórca:Jarosz, Ewa
Data:2015
Typ:dokument elektroniczny
Współtwórca:Smolińska-Theiss, Barbara. Rec.; Marzec-Holka, Krystyna. Rec.