- Kształcenie zdalne w czasie pandemii jako źródło trudności w uczeniu się – perspektywa rozwojowa kryzysu
Publikation geplant: Kształcenie zdalne w czasie pandemii jako źródło trudności w uczeniu się – perspektywa rozwojowa kryzysu
Struktur
HUMANITAS Pedagogika i Psychologia.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Dydaktyka szkoły wyższej wobec zmiany cywilizacyjnej – nowa formuła wykładu
Ersteller:Morańska, Danuta
Datum:2019
Typ:artykuł
Design na BezTydzień
Datum:2019
Typ:dokument elektroniczny
Beitragende:Kmita, Anna. Red.
Dziecko z dysleksją w szkole
Ersteller:Kowalska, Gabriela
Datum:2021
Typ:artykuł
Beitragende:Łukasiewicz, Iwona
Wybrane zagadnienia komunikacji wizualnej w kontekście pracy dydaktycznej Michała Klisia
Datum:2021
Typ:książka
Beitragende:Pohl, Anna. Red.; Kozina, Irma. Red.; Pielesz- Stopa Ewa. Red.
Relacje interpersonalne jako podstawa fundraisingu organizacji non-profit
Ersteller:Prymon-Ryś, Ewa
Datum:2016
Typ:artykuł
Biblioteczne Centrum Zdalnej Edukacji w Warmińsko-Mazurskiej Bibliotece Pedagogicznej w Elblągu
Ersteller:Szeląg, Anna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Factors impacting the improvement of hermeneutic competences during academic education preparing for social professions
Ersteller:Kaliszewska, Małgorzata
Datum:2019
Typ:artykuł
Beitragende:Klasińska, Barbara
Przyroda Górnego Śląska, 2019, nr 98
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Parusel, Jerzy B. Red.