- Budowanie przewagi konkurencyjnej podmiotu uzdrowiskowego przy pomocy działań informacyjnych
Details zum Objekt: Budowanie przewagi konkurencyjnej podmiotu uzdrowiskowego przy pomocy działań informacyjnych
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:820567
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
The evolution of business models of Polish health resort enterprises
Ersteller:Kozarkiewicz, Alina; Kabalska, Agnieszka
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Innowacje pedagogiczne jako determinanta budowania przewagi konkurencyjnej na rynku usług edukacyjnych
Ersteller:Bokwa Małgorzata
Datum:2014
Typ:artykuł
Budowa nowoczesnego przedsiębiorstwa z wykorzystaniem modelu biznesowego Canvas
Ersteller:Nęcki Łukasz
Datum:2013
Typ:artykuł
Technology as a factor of the development strategy of industrial companies
Ersteller:Mazur Bernard
Datum:2017
Typ:artykuł
Konkurencja a stabilność finansowa w sektorze bankowym
Ersteller:Grobelak, Marcin
Datum:2015
Typ:artykuł
Acquiring customers through continuous technological development – digital open innovation business model
Ersteller:Barb Roxana-Maria
Datum:2023
Typ:artykuł
Okazje rynkowe szansą na uzyskanie przewagi konkurencyjnej
Ersteller:Ryś Kornel
Datum:2014
Typ:artykuł
Business Model Canvas as a tool of manager 4.0
Ersteller:Mičieta, Branislav
Datum:2020
Typ:artykuł
Beitragende:Biňasová, Vladimíra; Kasajová, Marta; Howaniec, Honorata