- Natural language processing and communication models in chosen crisis situations
Details zum Objekt: Natural language processing and communication models in chosen crisis situations
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ;
- Sachwort:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:689590
- Quelle:
- Sprache:
- Besitzen:
- Publikation:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Using multi-objective affinity model for mining the rules of revisits within 72 hours for emergency department patients
Ersteller:Wen Chen, Chao; Wen Chen, Yuh; Larbani, Moussa; Hung Li, Tzung
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Wykorzystanie strategii negocjacyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa w sytuacjach o wysokim stopniu ryzyka – z perspektywy negocjacji policyjnych
Ersteller:Stawnicka, Jadwiga
Datum:2019
Typ:monografia
Symptomy wykorzystania rozwiązań Business Intelligence – Polska na tle trendów światowych
Ersteller:Baran Michał; Smoląg Klaudia
Datum:2017
Typ:artykuł
Zarządzanie zasobami logistycznymi ratownictwa wysokościowego Państwowej Straży Pożarnej podczas sytuacji kryzysowych
Ersteller:Hajdas Damian
Datum:2018
Typ:artykuł
Zasady negocjowania w sytuacjach kryzysowych
Ersteller:Kozina, Andrzej
Datum:2017
Typ:artykuł
Estimating the distance to an object from grayscale stereo images using deep learning
Ersteller:Kulawik Joanna
Datum:2022
Typ:artykuł
Problematyka doboru miary odległości w klasyfikacji spektralnej danych symbolicznych
Ersteller:Pełka, Marcin
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Gatnar, Eugeniusz. Red.
The sentiment analysis as a tool of business analytics in contemporary organizations
Ersteller:Ziora, Leszek
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.