- Samoocena i ocena wzajemna studentów – determinant podnoszenia jakości procesu i efektów uczenia się
Details zum Objekt: Samoocena i ocena wzajemna studentów – determinant podnoszenia jakości procesu i efektów uczenia się
Struktur
HUMANITAS Pedagogika i Psychologia.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:667770
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Aspiracje edukacyjno-zawodowe studentów a samoocena atrakcyjności zawodowej
Ersteller:Kurek, Dorota
Datum:2024
Typ:artykuł
Beitragende:Majewski, Tomasz; Kaczmarek, Aleksandra
Propozycja formularza samooceny dojrzałości organizacji do big data
Ersteller:Mach-Król, Maria
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Egzaminowanie w edukacji zdalnej a kształtowanie podmiotowości studentów kierunków nauczycielskich
Ersteller:Borowiec, Ewa
Datum:2021
Typ:artykuł
Evaluation of the education-related achievements of primary school pupils – between supporting and exclusion
Ersteller:Kowalewski, Michał
Datum:2019
Typ:artykuł
The perspective and conditions of pupil supportive assessment in theory and educational school practice
Ersteller:Kowalewski, Michał
Datum:2019
Typ:artykuł
Multicriteria assessment of the academic research activity
Ersteller:Kuchta, Dorota; Ryńca, Radosław; Ziaeian, Yasmin; Grudziński, Adam
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Osobowościowe uwarunkowania zachowań agresywnych
Ersteller:Kucyper, Krzysztof
Datum:2007
Typ:artykuł
Scientific examination and valuation of holistic managerial competence
Ersteller:Porvazník, Ján
Datum:2018
Typ:artykuł