- Kształtowanie kompetencji informacyjnych metodą Problem Based Learning
Details zum Objekt: Kształtowanie kompetencji informacyjnych metodą Problem Based Learning
Struktur
Biuletyn EBIB.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung: ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:629116
- Quelle: Archiwum numerów EBIB
- Sprache:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Dziedzictwo lwowskiego szkolnictwa na Politechnice Śląskiej
Ersteller:Bąba, Wiesław Jan (1943- )
Datum:2020
Typ:monografia
Beitragende:Smolorz, Dawid. Tłum.; Sokołowska, Małgorzata. Tłum.
Jak bibliotekarze mogą skutecznie uczyć kompetencji informacyjnych i cyfrowych dorosłych użytkowników bibliotek?
Ersteller:Kostecka, Marta
Datum:2021
Typ:czasopismo
Beitragende:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Nowe technologie w kształceniu kompetencji informacyjnych (information literacy) przez biblioteki akademickie
Ersteller:Motylińska, Paulina; Pieczka, Anna
Datum:2018
Typ:artykuł
Kompetencje przyszłości – czym są i co oznaczają dla bibliotek i bibliotekarzy
Ersteller:Schmeichel-Zarzeczna, Monika
Datum:2021
Typ:czasopismo
Beitragende:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Biblioteki uczelni technicznych wspierające edukację osób niepełnosprawnych na poziomie wyższym (analiza problematyki na bazie doświadczeń Biblioteki Głównej AGH)
Ersteller:Zych, Agnieszka
Datum:2012
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Nowe trendy w edukacji – koncepcja „głębokiego uczenia się”
Ersteller:Musiał, Emilia
Datum:2018
Typ:artykuł
Wykluczenie cyfrowe zagrożeniem dla społeczeństwa informacyjnego
Ersteller:Kurowska, Małgorzata
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
The use of media and social divisions. Poles’ media competencesfrom a relational perspective
Ersteller:Filiciak, Mirosław; Mazurek, Paweł; Growiec, Katarzyna
Typ:dokument elektroniczny