- Mobile applications introduced in the Republic of Poland during the COVID-19 pandemics and their impact on the protection of citizens’ personal data
Details zum Objekt: Mobile applications introduced in the Republic of Poland during the COVID-19 pandemics and their impact on the protection of citizens’ personal data
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:604914
- Verbindungen:
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
M-sztuka, czyli sztuka w smartfonie
Ersteller:Sorkowska-Cieślak, Kinga
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Jakość interakcji człowiek-komputer czynnikiem decydującym o popularności aplikacji mobilnych
Ersteller:Sroczyński, Zdzisław
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Wychowanie fizyczne w zdalnym nauczaniu w pandemii COVID-19 w opiniach licealistów
Ersteller:Godawa, Grzegorz
Datum:2021
Typ:artykuł
Beitragende:Rzewucka, Paulina; Kalemba, Marcelina
Impact of the coronavirus pandemic on the change in behavior of polish consumers
Ersteller:Reformat, Beata
Datum:2020
Typ:artykuł
Challenges in the sphere of the fulfilment of information obligations by public companies in the face of the coronavirus threat
Ersteller:Żak, Katarzyna
Datum:2020
Typ:artykuł
Osoby starsze wobec innowacyjnych aplikacji mobilnych z obszaru promocji zdrowia w świetle badań własnych
Ersteller:Wrukowska, Daria Emilia
Datum:2021
Typ:artykuł
Zwinność organizacyjna a przetrwanie sytuacji kryzysowych w dobie pandemii COVID-19
Ersteller:Kocot, Maria
Datum:2023
Typ:artykuł
Changes in marketing strategies in the fashion sector caused by the COVID-19 pandemic,,
Ersteller:Szymczyk, Justyna
Datum:2020
Typ:artykuł