- Media społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacyjny w firmach rodzinnych – wyniki badań pilotażowych
Details zum Objekt: Media społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacyjny w firmach rodzinnych – wyniki badań pilotażowych
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:375505
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-09-03
- Zuletzt geändert am: 2020-10-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 173
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Rola przedsiębiorcy w budowaniu wartości przedsiębiorstwa rodzinnego
Ersteller:Kaszuba-Perz, Adriana; Perz, Paweł
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Hanus, Piotr. Red.
Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
Ersteller:Kaczmarczyk, Paweł
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wykorzystanie mediów społecznościowych do wsparcia przedsiębiorczości i innowacyjności w wybranych krajach
Ersteller:Kwietniewska, Małgorzata
Datum:2016
Typ:artykuł
Innowacyjne sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji
Ersteller:Szczepańczyk, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kraśnicka, Teresa. Red.
Facebook w kontekście komunikacji marketingowej lokalnych przedsiębiorstw ze szczecina – na podstawie badań własnych
Ersteller:Kostrzewska, Martyna
Datum:2021
Typ:artykuł
Sieciowa sfera publiczna a media społecznościowe
Ersteller:Brol, Marcin; Czetwertyński, Sławomir
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Wolska, Grażyna. Red.; Pancer-Cybulska, Ewa. Red.
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
Ersteller:Mitręga, Maciej; Wieczorek, Anna; Małecka, Agnieszka; Pfajfa, Gregor
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Konferencja naukowa „Media społecznościowe w życiu studenta” (Katowice, 2 czerwca 2022 r.)
Ersteller:Derda, Maria; Łysakowska, Antonina
Datum:2022
Typ:czasopismo
Beitragende:Derfert-Wolf, Lidia. Red.