- Komunikacja wewnętrzna w organizacji wirtualnej na przykładzie Brand24
Details zum Objekt: Komunikacja wewnętrzna w organizacji wirtualnej na przykładzie Brand24
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:375498
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-09-03
- Zuletzt geändert am: 2020-08-28
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 269
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Znaczenie sposobów komunikacji bezpośredniej w przedsiębiorstwach (wystąpienia publiczne, spotkania bezpośrednie, obrady)
Ersteller:Ruta, Przemysław
Datum:2020
Typ:artykuł
The influence of internal communication satisfaction on employees’ organisational identification: Effect of perceived organisational support
Ersteller:Krywalski Santiago, Joanna
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Strategia doskonalenia modelu komunikacji wewnętrznej na przykładzie firmy z branży energetycznej
Ersteller:Hamrera-Pierzchała Patrycja
Datum:2022
Typ:artykuł
Feedback i feedforward jako techniki wspomagające komunikację wewnętrzną w przedsiębiorstwie
Ersteller:Padlowska Anna
Datum:2021
Typ:artykuł
Communication at school and its influence on the feeling of stress
Ersteller:Grzegorzewska, Maria Katarzyna
Datum:2018
Typ:artykuł
Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej
Ersteller:Pobiedzińska, Karolina
Datum:2018
Typ:artykuł
Marketing wewnętrzny (MW) i public relations (PR) w realizacji funkcji personalnej
Ersteller:Biesaga-Słomczewska, Elżbieta J.; Iwińska-Knop, Krystyna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Communication of an enterprise by the use of public relations
Ersteller:Trojanowski, Tomasz
Datum:2014
Typ:artykuł