- Sponsoring sportowy jako element zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu przedsiębiorstw
Details zum Objekt: Sponsoring sportowy jako element zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu przedsiębiorstw
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:359447
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-05-20
- Zuletzt geändert am: 2020-01-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 667
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Is CSR embedded in the system of corporate innovation objectives? Evidence from Poland
Ersteller:Gołębiowski, Tomasz; Lewandowska, Małgorzata
Datum:2015
Typ:artykuł
Economics of sustainability
Datum:2022
Typ:monografia
Beitragende:Wójcik, Ewa. Ed.; Zieliński, Tomasz. Ed.
Modele relacji między Corporate Social Responsibility a public relations
Ersteller:Hope, Ewa
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Standardy raportowania danych CSR – wyniki badania ankietowego
Ersteller:Chojnacka, Ewa; Wiśniewska, Jolanta
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Rówińska, Małgorzata. Red.; Strojek-Filus, Marzena. Red.
Działania wobec pracowników w ujęciu zastosowania koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) – analiza przypadku
Ersteller:Badura-Mojza, Anna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kwiecień, Anna. Red.; Kosiń, Paweł. Red.
Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e commerce w aspekcie koncepcji CSR
Ersteller:Rybak, Anna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Michałowska, Maria. Red.
Budowanie wizerunku biznesu społecznie odpowiedzialnego przez pryzmat realizacji projektów
Ersteller:Bereś, Anna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Michałowska, Maria. Red.
Family enterprises in Polish consumers’ mindset in the light of international tendencies
Ersteller:Bednarz, Joanna; Nikodemska-Wołowik, Anna M.
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor