- Family enterprises in Polish consumers’ mindset in the light of international tendencies
Details zum Objekt: Family enterprises in Polish consumers’ mindset in the light of international tendencies
PDF
Struktur
Journal of Economics and Management.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:291023
- Sprache:
- Publikation:
- Rechte: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-10-02
- Zuletzt geändert am: 2023-07-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 292
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Książki rozkładanki w ofercie polskich wydawcówAleksandra Lubczyńska Książka dla dzieci w repertuarze kieleckiego Wydawnictwa „Jedność” w latach 2014-2015
Ersteller:Sołtysiewicz, Anna
Datum:2016
Typ:artykuł
Kultura organizacyjna determinantą rozwoju rozwoju wartości w przedsiębiorstwie rodzinnym
Ersteller:Tyszkiewicz Rafał
Datum:2019
Podobieństwa elementów kultur organizacyjnych firm rodzinnych i przedsiębiorstw społecznych
Ersteller:Kotlarz Maria
Datum:2019
Typ:artykuł
Wydawnicze dzieje twórczości Heleny Mniszkówny w latach 1909–1989
Ersteller:Wąsik, Barbara
Datum:2016
Typ:artykuł
Informacje reklamowe kierowane do inwestorów alternatywnych funduszy inwestycyjnych – aspekty prawne
Ersteller:Balcarek, Szymon
Datum:2021
Typ:artykuł